Serce i Rozum znikają z reklam? Orange: to nieprawdziwa plotka

Orange Polska zdementowało informację, jakoby Serce i Rozum z końcem br. miały zniknąć z reklam operatora. „Nadal będą cieszyć obecnych i przyszłych klientów Orange” - podkreśla firma.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Informację, że Serce i Rozum prawdopodobnie będą reklamować Orange Polska tylko do końca br., podał „Press”, który zaczerpnął to „z nieoficjalnego źródła". Przy czym zaznaczył, że ostateczne decyzje w tej prawie zostaną podjęte za miesiąc.

Przedstawiciele Orange Polska bardzo szybko zaprzeczyli tej informacji, określając ją jako nieprawdziwą. Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor public relations i sponsoringu w operatorze, podkreślił, że najlepszym dowodem na żywotność formatu z Sercem i Rozumem są ostatnie reklamy, w których bohaterowie przenoszą się z TP do Orange, informując o rebrandingu tej pierwszej marki na drugą (obejrzyj jeden z tych spotów). „Nasi bohaterowie mają dzisiaj ponad milion fanów na Facebooku i nadal będą cieszyć obecnych i przyszłych klientów Orange. Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości” - zadeklarował Ciesiołkiewicz.

Do sprawy odniósł się również na blogu Orange rzecznik sieci Wojciech Jabczyński. We wpisie zatytułowanym „Nie uśmiercajcie nam Serca i Rozumu" stwierdził: „Serce i Rozum poprosili mnie, aby w ich imieniu przekazać, że mają się doskonale i jeszcze długo będą z Orange. Sugerują również, by dziennikarze nie starali się ich uśmiercać. Rozumieją, że gorących tematów teraz trochę mniej, jednak warto sprawdzić, zanim puści się w świat takiego newsa".

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]